WOWW MAKIN CANTIK!!! 7 GAMBAR - Elfaeza UL Haq Sudah Berhijab...


@@@ Pelak0n kelahiran Singapura, Elfaeza Ul Haq yang pernah membintangi drama Adam dan Hawa akhirnya mengambil keputusan untuk tampil bertudung. Apakah punca yang membuatkan si cantik manis ini untuk memulakan hijrahnya????

“Tak ada alasan khusus pun kenapa saya memilih untuk bertudung. Cuma sudah lama mahu begini. Sejak lima tahun lalu. Kini saya rasa tak patut lagi menangguhkan niat ini. Apabila mula bertudung ini, dugaan itu banyak sebenarnya..............

“Banyak perubahan yang kita kena lakukan dan biasakan. Bererti banyak juga benda yang kita kena belajar. Doakan saya baik-baik sahaja ya!,” jelasnya.

Alhamdulillah, bila hati sudah mula untuk berubah ia merupakan suatu hidayah yang snagat bermakna. Ujian dan dugaan sudah pasti akan mendatang namun keazaman dan kekentalan diri harus diperkuatkan....................

Semoga Elfaeza terus istiqamah dan mendalami setiap ajaran Islam dengan sempurna. Aurat wanita bukan hanya di kepala malah setiap inci tubuh badan wanita mampu membuatkan seluruh jiwa raga jejaka gundah gulana. Jom layan sesaat bersama koleksi gambar Elfaeza Ul Haq kini bertudung.








sumber http://www.gosipmalaysia.com/

0 Response to "WOWW MAKIN CANTIK!!! 7 GAMBAR - Elfaeza UL Haq Sudah Berhijab..."

Post a Comment